Powered By Blogger

måndag 17 juli 2017

En liten tripp

Förra veckans onsdag for jag till Umeå för att hälsa på mor och bror. Hade tänkt hjälpa mamma eftersom hon hade fått en fraktur i axeln vid ett fall. Men hon hade blivit inlagd på sjukhus samma dag jag anlände. Vi åkte direkt upp och hälsade på henne, överraskad blev hon för vi hade inte berättat att jag skulle komma.
Inget vidare väder den dagen, regn, blåst och 10 grader. Och det ska kallas sommar. Men nästa dag  blev det lite varmare mitt på dagen och solen lyste.

                                                                                 
Inget fint blått sommarhav, mest likt höst.

Wasaline bjuder också till. Inga fint vikta lakan men däremot en karamell
(som räckte länge) på varje bädd.


Efter regn kommer sol. En vacker torsdag men blåsig
låg framför. Stolen har förstås min bror gjort.
                                                                                   
                                                                                       
Svägerskans blommor och odlingar.



                                                               


Hade tänkt lägga ut fler bilder men det tar så länge att ladda upp så jag fortsätter i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar