Powered By Blogger

söndag 20 november 2011

Saknar Vilmer

Mitt andra barnbarn Vilmer bor i Lomé i Togo med sina föräldrar och hunden Maya. Han är snart 11 månader så han har fullt upp med öva sig att börja gå. Han är en hejare på att dansa och skaka på rumpan :) En riktig spjuver och buse verkar han vara. Får se både stillbilder och videoklipp på honom via dottern Jessicas blogg. Och det är bra på både gott och ont.
Att se honom, hur han växer och utvecklas är ju underbart. Men så har det ju en annan sida också....när man ser honom i action och hör hans ljud då griper saknaden i en med väldig kraft.
På bilden är Vilmer 6 dagar ung, när vi träffades allra första gången, det var nyårsafton -10.

5 kommentarer:

  1. Vad söt han är, man kan nästan känna dendär bebisdoften. Förstår att det är jobbigt när ens nära och kära bor så långt borta.

    SvaraRadera
  2. Sorry, lyckades inte få med mitt namn i den förra kommentaren, det är ju trevligare om du vet vem som kommenterar. Måste försöka luska ut hur jag skall få till det.

    mogilla

    SvaraRadera
  3. Ja, den kännspakliga doften, som man inte kan låta bli att snusa i sig när man har en baby i famnen.
    Inte är det lätt, men de kommer på visit någon gång, då får vi ta igen allt.

    SvaraRadera
  4. Snart får du träffa Vilmer. Vet inte mera exakt, men före min nästa födelsedag är det smått funderat... Så, håll ut! ;)

    SvaraRadera
  5. Roligt, roligt...det ser jag fram emot :)

    SvaraRadera