Powered By Blogger

söndag 24 augusti 2014

Mer än en månad...

...sedan jag skrev senast. Fy på mig, att jag har försummat denna blogg så. Men jag har inte varit så aktiv på datorn den senaste tiden. Tycker att det finns så mycket annat i livet och vardagen som är viktigare än att sitta vid datorn.
Tänk, i dag är det fyra månader till julafton, tiden går. I fredags var några skolbarn hit och ville sälja jultidningar. De lyckades faktiskt få mig att köpa, även om jag bestämt att jag inte skulle göra det.

Bloggen.fi där jag har min andra blogg "decemberbarn" krånglar hela tiden, nästan varje helg är det så att det inte går att logga in. Det är väl bara en tidsfråga hur länge det dröjer innan den kraschar, det är fyra år sedan det hände senast.  Börjar bli så otroligt less på detta, kanske jag enbart skriver mina inlägg här hädanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar