Powered By Blogger

tisdag 9 januari 2018

Nästan inte ett barr

Min fulsnygga julgran har verkligen gjort bra ifrån sig. Så grön och fin ännu och barren som fallit är så få så jag kunde lätt räkna dem. Jag tycker det brukar nog vara så att man får ta fram sopborsten eller dammsugaren allt emellanåt på grund av barren. Inte fastän man ruskar om den så faller barren. En märklig gran måste jag säga, lite plastkänsla över den. Inte vet jag hur jag ska ha hjärta att slänga ut den när den är så fräsch ännu.
                                                                                 
                                                                             




Annars så är det nog dags att börja släcka ner julbelysningen så småningom, två av mina timer har gett upp. Belysningen som varit kopplade till dem får jag sköta manuellt här på slutrakan.

                                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar