Powered By Blogger

söndag 24 november 2019

Dagens fundering

En månad kvar till julafton. Och...ja, hur är det meningen att man ska tänka  då? Det enda jag tänker är att det har svängt mot ljusare tider då :)
Julklappar får man börja tänka på om man inte redan gjort det. I vår klan är det bara barnbarnen som jag köper klappar åt. Vi vuxna har kommit överens att vi överlever utan klappar ;) Sedan är det födelsedagsbarn också i julhelgen, två på juldagen och en på annandagen. De får förstås presenter.
Den här julhelgen är jag så frestad att fira lite annorlunda mot de senaste åren. Jag har två olika alternativ att välja mellan. Får känna efter lite vilket jag väljer.
Det blir ett långt jullov. 23 december inleds det, och så återgår jag  i jobb den 7:e januari.

                                                                               

En bild från 24.11.2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar