Powered By Blogger

onsdag 20 november 2019

Tillbakablick

Jag har bloggat sedan 17 maj 2008. Då skrev jag mitt första inlägg på bloggen.fi under namnet decemberbarn. Något år senare (2011)  började jag skriva på Blogger , då hette  min blogg Vardagsfunderingar. Ändrade det sedan till Vardagliga funderingar. Precis som det låter ska det bara vara sådant jag funderar över just för stunden, som jag skriver ner. Inga utsvävningar här inte, jag står med båda fötterna stadigt på jorden och med skit under naglarna 😉
Bloggen.fi stängdes ner 9.3.2016  så mina inlägg där försvann någonstans. Jag fick beskrivning från HSS Media hur jag skulle göra för att importera min blogg. Men det var värre än kinesiska för mig så det lämnade.

Det är roligt att gå tillbaka och se vad man skrev för åtta år sedan. Det här var det som låg mitt hjärta närmast den dagen...

 https://gitta-vardagsfunderingar.blogspot.com/2011/11/saknar-vilmer.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar