Powered By Blogger

söndag 19 augusti 2012

Målandet fortsätter

Ska nu ge mig ut i garaget och måla sista varvet på den första luckan, och andra på den andra, och första på den tredje...och slipa den fjärde...
Det är löpande bands principen som gäller. Ville inte skruva bort alla luckorna på en gång. Den första luckan hinner nog torka så pass att jag kan skruva tillbaka den i kväll.
Att jag inte har köpt några knoppar ännu, känns lite irriterande. Skulle velat ha lite annorlunda, och inte bara den där vanliga sorten. Får se om jag ger mig till stan till helgen och kollar eller om jag köper de som fanns vid det lokala "byggvaruhuset".

Lite regnigt i dag, annars inget fel på temperaturen. Riktigt passande att stå i garaget och lyssna till musik under arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar