Powered By Blogger

onsdag 31 december 2014

Ett jubileum





En intressant bok där man känner igen sig.

Fina blommor fick jag.
Ett halssmycke med mina initialer. 
Ett till halsband med tillhörande armband.


Döttrarna kom med tårta och paket. Alltihopa
var ett överraskningskalas.

En canvastavla med de käraste jag har, döttrarna.
Och här poserar jag nästan direkt efter arbets-
dagens slut. Inget festfixande här inte, 
Ett fint födelsedagskort.

Det blev trångt runt bordet, och ändå fattades 4 stycken. 

Visste inte att man kunde ha ett stickat kvastskaft,
men det har jag nu.

Kunde inte gissa vad det skulle användas till
när jag öppnade paketet.

Har lite känt efter var tavlan ska hänga, men tror det får bli här.
Solen slipper inte att bleka den på den här väggen
 (när den tiden kommer)
Vädringsställ och torkvinda fick jag som en tidig present redan i augusti, som jag redan flitigt använt.
Och det här fick jag också, som är på kommande...
                                                                                                                                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar