Powered By Blogger

lördag 11 april 2015

Förvirring?.

Jag brukar länka ibland mina inlägg på fb. Men det är lite knepigt om man hastig och lustigt skriver ett nytt inlägg utan att länka. Då kan det bli lite förvirring av dem som ska läsa. Så egentligen borde man inte länka alls, utan dem som vill läsa mina ev inlägg kan själv logga in och kolla om jag uppdaterat.
Som t ex nu...
En bild på min tomma vägg där hyllan en gång stått som numera flyttat till datorrummet.
Något nytt vill jag ha hit, ingen gammal tavla eller liknande.
Vi får se vad tiden utvisar och jag hittar.
När jag målade vägarna en gång i tiden,  målade jag en "ranka" av något slag på fri hand runt hela rummet.
Nu känns det som det skulle vara dags att göra en uppdatering av mitt sovrum.
                                                                                           

                                                                       
         
                                                                                                                                                                                   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar