Powered By Blogger

torsdag 11 februari 2016

Åtta års skrivande ut i rymden

Jag startade att blogga på bloggen.fi. Mitt allra första inlägg skrev jag 17 maj 2008. Så det har blivit några inlägg genom åren. Vid bloggkraschen -11 (är inte helt säker på året) så försvann alla mina inlägg ut i rymden, vilket var synd. Bloggen.fi uppstod och jag fortsatte, eller rättare sagt började om från början men med samma bloggnamn...decemberbarn.
Men nu är dess saga all, bloggen.fi släcks ner fr o m 1 mars. Och mina resterande inlägg går samma öde till mötes. Det känns nästan som att mista en kär vän.
Det skulle inte vara dumt att hitta en räddande ängel som kan "hitta" mina inlägg där ute någonstans.
Men man får väl tänka som så att det var roligt så länge det varade... ingenting varar för evigt....allt har sin tid ... bla  bla  bla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar