Powered By Blogger

lördag 28 maj 2016

Man kan ju ändra sig

Ända sedan det blev klart att jag skulle bygga ett uterum har jag haft i mina tankar att det skulle gå i blått. Jag har en vit/rosa matta med blå ränder, många olika blå dukar och blomkrukor. Blåa dynor hade jag tänkt köpa.
När möblerna och mattan väl var på plats så kändes det inte alls bra. Blått mot de bruna möblerna skar sig i mina ögon. Så det fick bli plan B, den med gröna inslag. Gröna dynor hade jag från förut och dukar också. En grön matta har jag  som skulle passa men tyvärr har tidens tand angripit den så jag vet inte om jag vill placera den i ett nytt fint rum. Jag ska till stan i morgon ska kolla mattor då.
Så nu ser mitt "blåa rum" ut så här.

                                                                         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar