Powered By Blogger

fredag 17 mars 2017

1980

I dag för 37 år sedan var det -24 grader i Umeå på morgonen och snöhögarna var
på sina ställen flera meter höga. Sparkföret var perfekt.
Jag var gravid med mitt andra barn och hade gått över beräknad förlossning med fyra dagar.
Och den här dagen hade jag bestämt att ungen skulle ut, så jag begav mig på en lång sparktur.

Jag kan väl också visa min gravidmage - som de unga bloggarna gör.
(jag var ju ung då ;)
De här bilderna är från 11:e mars -80. Lite suddiga eftersom jag zoomade dem.
Kanske man kan avhjälpa sådant men så långt sträcker sig  inte mina tekniska kunskaper.

                                                                               
Här inne ligger en  guldklimp på nästan 4 kg

                                                                                 
Den här bilden är från  9:e december 1979.
Jag fyllde 25 år den dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar