Powered By Blogger

fredag 27 april 2012

Fredag

Nu har jag fyra lediga dagar framför, och det känns förstås väldigt skönt. Känner en skön trötthetskänla nu efter att jag varit på en 1,5 timmes promenad och så mat på det, skulle inte alls sitta dumt med en tupplur.
Tuppluren sparar jag nog tills det blir att gå och lägga sig till natten, nu ska jag byta gardiner i mitt sovrum, då har jag varvat alla rummen.

Annars fick jag sms att min dress hade kommit till posten, hämtar den i morgon, får se om jag blir nöjd eller besviken. Jag har lite grann av känslan att man köper grisen i säcken när man handlar utan att sett eller provat varan, men det är väl bara att skicka tillbaka om den inte faller mig i smaken.

Skönt och varmt är det ute även om det är mulet och blåsigt, temperaturen är det inget fel på, + 11 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar