Powered By Blogger

fredag 21 december 2012

Inte alls dumt

När jag hade handlat vid närbutiken och kom till kassan så sa köpmannen att jultomten varit och lämnat ett paket åt mig. Jag har tydligen varit väldigt snäll. Paketet var stort och jag funderade ett tag om jag skulle vara tvungen att först fara hem med det jag handlat. Har ju fortfarande ingen bil, så det är cykeln som gäller på sommaren, och sparken på vintern. Men jag fick en kasse, modell större att lägga paketet i. Då gick det bra att få fraktat hem alltihopa, men sparken var nog överbelastad.
Det här fanns i paketet, ingen dålig julklapp, eller hur?





2 kommentarer:

  1. Vad roligt för dig! Och ett måttband också? ;-)

    Undrar om jag får nåt? Jag är nog kanske för liten kund för att uppmärksammas men jag brukar nog handla där varje vecka också.

    En God Jul önskas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måttbandet råkade bara komma med på bild :)
      Kanske inte så dumt att ha måttbandet till hands och mäta lite nu och då, så kanske man inte vräkte i sig så mycket godsaker.
      Julklappen var inte från affären, utan från en av mina arbetsgivare (jag har ju flera, som du vet)

      God Jul till dig också!

      Radera