Powered By Blogger

tisdag 16 september 2014

Glad i dag

 Jag har alltid haft svårt att hitta jeans som passar och som jag känner mig bekväm i. Visst har det hänt ibland men inte så ofta som det borde.
Därför brukar jag vara lite skeptisk till att beställa på nätet. Men jag chansade och beställde från H&M ett par som jag trodde skulle passa. I dag kom paketet och jag var hur ivrig som helst att komma mig hem och prova.
Och faktiskt passade de alldeles perfekt, nästan för perfekt. Nu vill jag inte ta dem av mig, fastän jag hade tänkt att de skulle vara "gåbort jeans". Man behöver ha några sådana också så inte alla är använda och smutsiga.
Så länge jag minns vilken sort det var så tror jag att jag ska beställa ett par till, så klarar jag mig ett tag.
Det är därför jag är glad i dag...blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar