Powered By Blogger

söndag 14 februari 2016

14.2



I dag är det Alla Hjärtans Dag eller Vändagen som jag föredrar att kalla den. Jag tycker det är ett knäppt påfund att man ska behöva ha en speciell dag för att komma ihåg sina kära/vänner. Det ska man väl göra varenda dag.

Jag har haft en riktig slappardag. Min plan var att jag skulle färdigställa par nr 2 av Strömsö vantarna. Men av någon anledning som jag inte vet som hamnade jag att städa upp bland mina foton på datorn. Det behövdes verkligen, så många fina foton jag har egentligen som bara "ligger där" till ingen nytta egentligen. Och där satt jag i 3 timmar. Jag hann i alla fall sticka tummen på ena vanten innan jag for på kvällsjobbet.
Efter att jag kom hem har jag skottat snö. I dag gick det lättare än i går när den blöta snön som kom på fredagen hade frusit till.
Nu ska jag sticka klar den andra tummen innan Farmen börjar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar