Powered By Blogger

lördag 1 oktober 2016

Tänk om...

...jag skulle försöka mig på ett inlägg.
I går råkade det sig att alla dagbarnen hade en ledig dag. Och det betyder att jag också var ledig. Det enda måste jag hade var trappstädningen som jag annars städar torsdag varannan vecka. Men regnet stod som spön i backen hela kvällen på torsdagen så jag sparade städningen till fredag förmiddag.

På eftermiddagen kom dotter nr två och barnbarnen V och E och hälsade på. E blev 3 månader i går, hon växer mellan varje gång jag ser henne. Tänk att hon egentligen bara borde vara 1 månad nu om graviditeten hade förlöpt normalt.
Duktig att äta är hon. Jag fick ge henne lite ersättning efter att hon ammat.

                                                                              


I dag har jag inte haft några måsten heller. Stickat på ett par beställda strumpor. En långpromenad for jag på också. Om det inte varit så blåsigt hade jag räfsat lite löv, men ingen vits när allt virvlar runt.
Här några bilder från promenaden.

                                                                                     




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar