Powered By Blogger

tisdag 27 december 2016

Lite förvånad är jag

Med kattor i huset så har jag fått lära mig genom åren att inte alltid möblera som jag vill. Kattor tycker ju om att mysa och ha det skönt och söker sig därför till sådana platser.
Sängar, soffor och stoldynor är populära ställen.
För flera år sedan gav jag upp att ha stoldynor på köksstolarna. Inte roligt att först måsta borsta bort katthår innan man sätter sig eller helt ta bort dynan. Då är det ingen vits med det hela.
Nu till julen tänkte jag testa de kattor jag har just nu. Den äldsta är 9 år, och jag har nog varit utan dynor hela den tiden.
Så jag placerade de här fuskpälsarna på stolarna, och tänkte att det ska bli spännande att se hur länge det dröjer innan jag har en katt på varje stol.

                                                                                 
Men tänka sig, ännu har ingen katt legat på någon stol. Jag fattar ingenting...det är något som inte stämmer här.

                                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar