Powered By Blogger

tisdag 3 januari 2017

Året som gått

En bildkompott från året som gått. En födelse, två namngivnings fester, en examens fest, en begravning. Och så har vi alla blivit ett år äldre, somliga har haft kalas andra inte.
Vädret var bedrövligt kändes det som. Vinter när det borde vara sommar och tvärtom.
Tur att min dröm om uterum gick i uppfyllelse. Där tillbringade jag nästan halva semestern i skydd för regn och blåst stickandes sockor och vantar i parti och minut.
Inga bilder på utlandsresor eller resor över huvud taget. Längst bort jag varit hemifrån är Vasa.
En bild från Vasa som jag fotade för några år sedan och som jag tycker väldigt mycket om, kan jag slänga in på slutet :)
Nu blickar vi framåt och ser vad det nya året har att ge.

                                                                                      
Vasa, en natt i juli 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar