Powered By Blogger

lördag 15 april 2017

Magsjuka?

Vaknade i natt vid två tiden och mådde  dåligt och hade hjärtklappning så där som man brukar ha innan man  börjar spy. Var så säker att jag skulle göra det också men efter att jag suttit en stund på wc golvet och inväntat kaskaden så lugnade det ner sig och jag gick och lade mig igen och somnade ganska snabbt.
Vid fyra  tiden vaknade jag igen med samma känsla och gick åter igen upp. Men det blev inte till något då heller. Hade svårt att somna sedan, ännu vid halv sex var jag vaken.
Jag var hungrig när jag steg upp på morgonen men ändå kändes det som jag inte ville äta något.
Åt i alla fall en tallrik gröt, tänkte att jag testar om det hålls där eller inte. Och det gjorde det.
Har inte mått 100 % bra i dag men inte så att det stört. Magen är lite i olag.
Inte vet jag vad det var. Om det var en släng av magsjuka som inte riktigt orkade bryta ut.
Brukar inte få den sortens sjuka så lätt, tre år sedan sist.
Det blir nog en tidig natt här nu, känner mig ganska spak efter  allt vakande senaste natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar