Powered By Blogger

lördag 8 april 2017

Stockholm

Varken på fb eller här har jag nämnt Stockholm. Det betyder inte att jag inte bryr mig eller är berörd.
Det är fruktansvärt och mina tankar går till de berörda. Och styrka att ta sig igenom det som hänt.

Men på en gång blir man alldeles mätt och matt av all information och sympatier. I går ältades informationen både på radion och TV om och om igen det samma. Det första man hör när man lägger igång radion i dag, samma ältande som man hörde 100 ggr i går.
Visst förstår jag att man vill informera och informers. Men det känns som det bara är repeat hela tiden. Kanske det kunde vara lite paus i informationen tills man vet något nytt så skulle man orka med att höra.
                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar