Powered By Blogger

måndag 19 juni 2017

Sista jobbveckan

Så var jag framme vid den veckan på året som känns längst, veckan före semestern. Det blir bara fyra jobbdagar den här veckan så nog ska det väl gå bra fastän väntan bliver lång.

Den här dagen började med tandläkarbesök. Inte något som jag tycker om, men vilken tur att möjligheten finns.

Lite kyligare ute i dag och friska vindar. Myggorna har värre att landa då, så kanske jag vågar mig på att fortsätta med slipandet av stolarna som jag hade tänkt ha klar till midsommar. De ska som sagt slipas, spacklas och målas vita. Men med tanke på allt annat jag hittar på i stället för det tråkiga förarbetet så tvivlar jag att de blir klara.
Om jag inte hinner få dem klart så är det ingen panik, jag har ju hela semestern på mig sedan.


                                                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar