Powered By Blogger

söndag 17 december 2017

Tidig utgång

När jag vaknade 7.30 i morse hade jag inte den minsta tanke på att ge mig ut på en tidig promenad. Men under tiden jag bäddade sängen föddes tanken. Jag har inte varit på någon morgonpromenad på jag vet inte hur länge, det brukar bara bli eftermiddag eller kväll.
Så jag drack bara ett glas vatten och åt en banan, klädde mig och for iväg. Otroligt tyst och stilla så tidigt en söndag. Det kändes som det bara var jag på denna jord. Jag gick 6 km och jag mötte inte en enda människa och bilarna jag såg var få, kanske 10.
En härlig känsla när man kommer hem igen och får göra frukost och sitta och njuta och känna sig duktig och hurtig.
Och det  tredje adventsljuset brinner i plättlaggen

                                                                                 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar