Powered By Blogger

onsdag 9 februari 2022

Mitt i veckan

 Jag blev lite nervös här ett tag  när jag tryckte igång datorn. Den ville liksom inte riktigt starta upp efter att jag skrivit in lösenordet. Efter ett antal försök så började den i alla fall jobba. Man får börja vänta sig att den så småningom inte riktigt hänger med, den är vid det här laget sju år. Vet inte riktigt hur lång livslängd en laptop har, kanske beror på hur mycket och till vad den används. Använder min till att betala räkningar, läsa dagstidningen och nu till att skriva ett inlägg på bloggen. Jag föredrar att använda datorn i stället för telefonen, både bättre att läsa och skriva på den.

I går fick jag mycket motion. Först var jag och grannen på en över 7 km promenad och efter det en timmes snöskottning. Kan säga att jag somnade gott efter det.

 I dag är det vackert där ute, än så länge i alla fall. På eftermiddagen ser det ut att dala snöflingor igen.Funderar att jag ska fara ut på en sparktur. Bäst att passa på så länge det är före och inga sandkorn sätter stopp för färden.



                                                                                       

En bild från i går när jag och min granne 
Gunilla var på promenad. Vi går 6-8 km en
 gång i veckan.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar