Powered By Blogger

torsdag 16 augusti 2012

En skön dag

När jag kom hem från kvällsjobbet visade termometern 28,8 grader. En underbart ljuvlig kväll.
Jag fortsatte att slipa köksluckan, som jag slipade och spacklade i går. Nu tror jag att den är redo för målning.
Oj...jag har inte berättat att jag tänker måla nedre skåpen och lådorna i köksinredningen.
Helst skulle jag vilja ha ett helt nytt kök, men tyvärr kan man inte få allt här i världen.
Målar nu i stället de som är mest nötta, så blir det i alla fall en uppfräschning.
Har i alla fall fått nytt golv i sommar och nytt badrum i fjol. Man får ta det lite pö om pö.

Åskan mullrade lite här på eftermiddagen, men solen sken hela tiden, och några regndroppar föll.
Lasse-Maja njöt också av den fina kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar