Powered By Blogger

söndag 29 juni 2014

Semester.nu

Det går inte att logga in på min andra blogg så jag skriver här då. Vilken tur att jag har två :)
I går var jag med en väninna på loppis, fyndade lite smått. Ska visa sedan när jag ställt i ordning grejerna som de ska användas till. Efteråt for vi på en lösglass och kaffe och satt och pratade där i nästan två timmar.
I dag har jag varit på mitt kvällsjobb sista gången före semestern. Nu har jag helt semester i 5 veckor, känns sååå himla skönt.
Jag var på stavgång i  motionsspåret i kväll, det märktes att det inte blåste och var lite varmare...myggorna hade vaknat.
I morgon tänkte jag klippa gräset om vädret tillåter, det ska alltså inte regna. Gräset har vuxit väldigt lite den senaste tiden, kallt och inget regn. I dag har vi fått 7 mm, men det behövs mera.
Sitter och smuttar på ett glas vin nu och funderar om jag ska gå ut  och förbereda lite för ev gräsklippning, kottar i massor att plocka och kvistar som blåst ner ur träden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar