Powered By Blogger

lördag 10 januari 2015

En bild...

...som är fotad från Umeås kulturhus. Fokusera på lusthuset  i mitten på bilden, i huset t h om det bodde jag mina 10 första år i Umeå. Och i bakgrunden syns min konfirmationskyrka som inviges i februari -69, i maj samma år konfirmerades första gruppen som inkluderade mig.

En lite närmare bild på kyrkan, som jag tycker ser ut som en industribyggnad från det här hållet.
                                                                           

Men allt har två sidor... från baksidan ser det  mera ut som en  kyrka. Den  bilden googlade jag.
Runtomkring har de planterade träden, buskarna och växterna vuxit och blivit lummiga och fina.


                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                                       
Så här såg det ut bara en månad innan vi skulle bli
konfirmerade, jordhögar överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar