Powered By Blogger

måndag 26 januari 2015

Ny vecka

Vi kör igång med en ny vecka då igen. Halverad barngrupp i dag, plus att arbetsdagen slutar redan 15.15. Och som om det inte vore nog med det så är det inget kvällsjobb i kväll.  En mysig TV kväll blir det också. Lyxfällan/Fråga Doktorn kommer samtidigt, där blir det att dra långsticka. Sedan kommer Farmen, årets farmare slår nog rekord i att vara...ja a vad ska man säga? Och sist innan jag ska gå och sova tittar jag på Det okända, som jag inte borde. Tycker mig höra en massa konstiga och ovanliga ljud, det prasslar och hasar överallt.
Men innan jag sätter ner ändan i soffan borde jag ha vandrat min obligatoriska 6 km:s promenad, kan hända att det blir längre i dag eftersom jag slutar så pass tidigt.
Skidorna skulle man kanske  ta fram, men tyvärr så känns det inte så lockande. Det är synd när jag ändå har skidspåret bara ca 300 m från bron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar