Powered By Blogger

fredag 4 februari 2022

Fredag

 Redan fredag. Det är otroligt vad veckorna går snabbt, för att inte tala om dagarna. Att vi redan är inne i februari är ibland svårt att fatta. Men det tror jag har att göra med att jag inte firade jul, det känns lite som julen inte varit ännu 😏 men vilken tur att den är över.
I dag har vi ett riktigt mys/busväder här. När det passar riktigt bra att sitta inne och sticka., tända ljus och lyssna på skön musik. 
Sedan i något skede blir det att gå ut och skotta snö. Det där med snöskottningen är inte lika stressigt med numera sedan jag slutade jobba. Förut så var jag tvungen att gå ut och skotta innan barnen anlände, ibland redan före 6:30. Och hade det kommit mycket snö under natten var det inte roligt. Men å andra sidan varför måste allting vara roligt?

                                                                          

Ljus av alla slag har en stor åtgång här.





2 kommentarer:

  1. Vi måste ha litet tråkigt ibland för att riktigt kunna uppskatta det roliga. Jag skulle så gärna vilja följa dej och din blogg men fårse om jag får det att lyckas. Har litet svårt med att hitta var jag ska tillägga bloggar som inte finns på wordpress.com. Jag använder ju bara telefon och har en app till den portalen och då kan man lätt följa andra som hör till samma portal. Men andra bloggar måste jag själv skriva in, och förr tyckte jag att det var så enkelt men nu när jag bara använder telefon o appen uppdateras ibland och vips är allt så annorlunda. Jag får försöka klura ut hur jag ska gå tillväga

    SvaraRadera