Powered By Blogger

torsdag 3 februari 2022

Hej!

 Nu höll jag på att glömma vad jag skulle göra, ett inlägg/dag. Glömma kanske inte är rätta ordet. Jag höll på att fästa trådar i tröjan som jag blev klar med i dag, tänkte inte ge mig förrän det var gjort.
 Och innan jag fäst trådarna så hade jag köpt garn till en ny tröja. Alltså jag kan inte hitta stopknappen.
Så i morgon börjar jag på den sjunde strömsötröjan.

En kall men vacker dag har det varit i dag. Och jag har inte varit ute och njutit av den.

Tror att dagens inlägg får sluta här. John Blund ropar på mig.

Natti natti!

                                                                          

                                                                        

En kall dag som denna kan en sommarbild kännas värmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar