Powered By Blogger

måndag 2 maj 2016

Några bilder

Vid varje månadsslut så tömmer jag bilderna från kameran. Sedan går jag igenom dem och raderar de jag inte önskar ha kvar.
Här är några bilder av de 230 jag fotade den  senaste månaden. Efter att jag raderat finns det 170  kvar.
Och jag får ännu en gång påpeka att jag inte har någon märkvärdig och dyr kamera. Jag har inte ett så jättestort krav på att bilderna, huvudsaken vad man ser vad det är och att de inte är suddiga ;)

                                                                              

                                                                         







                                                                                   
                                                                                 




                                                                             

Nu ska jag söka mig i säng och hoppas att det inte blir en repris från i går så att jag ligger vaken ännu när klockan slår 01.30 som jag gjorde i går. Och då var jag så himla trött när jag gick och lade mig så jag knappt orkade ta mig till sängen, ändå hittade jag inte sömnen.
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar