Powered By Blogger

lördag 14 januari 2017

Det där med frisyr

Frisyren har alltid varit ett stort I-lands problem för mig. För det första så har jag virvlar lite här och där som ska styras rätt varenda dag. Och på det då så är det själva längden på själva frisyren som jag är så tudelad om. Jag trivs med en sådan längd på håret att jag kan lägga upp det i olika frisyrer. Men så tycker jag det är sååå himla snyggt med en kort  frisyr.
Båda delarna har jag haft men den där korta frisyren får mig inte att känna mig bekväm. Det ska till lite stylas varje morgon också för att den där korta frisyren ska vara snygg.  Om man har längre hår så är det typ bara att dra borsten genom håret så är man klar.
Egentligen spelar det ju ingen roll den här årstiden vilken frisyr man har när man ska ha mössa på huvudet, den blir ju ändå förstörd.
Nu tänker jag köra med page ett tag, lite mitt emellan så får jag se hur det känns.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar