Powered By Blogger

tisdag 21 februari 2017

Papper påsar korkar snören

I mittbarndomshem hade vi en liknande sådan på väggen.

                                                                                       
Just nu skulle det varit bra med en sådan. Jag håller nämligen på att städa i ett skåp med de här ingredienserna. Alltså hur många förrymda plastpåsar ryms på en hylla? De är nu sorterade och lagda i resp påse. Snörena är sorterade. Present och julpapper har jag lagt i varsin kasse.
Jag tycker att jag är riktigt på G med utrensning här nu, vet inte om jag håller på och blir sjuk eller nåt.
I söndags städade jag i städskåpet, i går diskbänkskåpet och nu det här i dag. Men vad är bättre än det?
Ska försöka jobba igenom alla skåp, hylla för hylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar