Powered By Blogger

tisdag 25 april 2017

Instagram

Alla är på Instagram förutom jag, för jag har bara en vanlig enkel Nokia knapptelefon.
Jag har inte haft något behov av att ha några andra finesser på min telefon  än att ringa och skicka sms. Och det har funkat hur bra som helst. Hade inte tänkt ändra mig på den punkten heller förrän min kära rosa telefon började krångla. Jag är nämligen ingen slit och släng typ. Men den bara håller och håller, inga problem här inte.
Allt hade varit frid och fröjd om jag inte av en händelse (som jag inte går in på här) plötsligt var en av många på Instagram utan att kunna ladda upp bilder...
Inte roligt att få följare en efter en och inte ha några bilder att visa.
Nu känner jag mig lite piskad att köpa en ny telefon. Och det blir inte en enkel match om man har noll koll i den stora djungeln av vad som finns.
De senaste dagarna har jag kollat runt lite på nätet, men måste nog säga att jag blir snurrig med mindre. Den behöver inte vara någon lyxmodell men ändå vara ok utan att kosta skjortan.
En modell fastnade jag faktiskt för lite mer än de andra. Och som ett plus på det pratade jag med en bekant som för inte så länge sedan köpt just samma modell och som var riktigt nöjd med den.
Så nu återstår det för mig att vela, vela och bestämma.
Jag delar det här inlägget på Fb så de kan ge tips , bloggläsarna är så blyga så er kan jag inte räkna med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar