Powered By Blogger

måndag 10 april 2017

Jag blir galen!

Från den tiden när mina barn var i den åldern att de brukade klä ut sig till påskhäxor så hade jag sparat så bra passande kjolar och förkläden.
För två år sedan när mina barnbarn för första gången skulle vara häxor så skulle jag ta fram kläderna men kunde inte för något i världen hitta dem.  Sedan på sommaren hittade jag dem när jag sökte efter något annat.
I fjol slapp jag lindrigare undan för då skulle barnbarnen vara hare och katt, då behövdes bara ansiktsmålning.
Nu i år tänker de vara häxor och jag har börjat leta efter de där igen, utan resultat hittills. Jag har ju några dagar på mig ännu.
Jag blir så galen på mig själv...varför lade jag inte dem på en plats där de är synliga och jag hittar dem lätt. Och så borde jag skrivit med stora bokstäver på lådan eller påsen PÅSKHÄXKLÄDER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar