Powered By Blogger

lördag 27 januari 2018

Min lördag

Önskar att jag hade något intressant att skriva nu, men tyvärr. En skön ledig lördag har jag haft, med mycket stickande. Jag har ett större stickprojekt än sockor och vantar på gång nu. Med lite tur blir det en tröja, men åt vem den passar blir en överraskning. Har varken stickor eller garn enligt mönstret, så det ska bli kul att se slutresultatet.

Jag brukar alltid lyssna till Sveriges radios P4 "Ring så spelar vi" på lördag morgnarna, ett bra program att sticka till. I dag var det en ringare som önskade Tommy Körberg med låten "Mitt liv".
Näst efter Stad i ljus kommer nog den här.

https://www.youtube.com/watch?v=ZcYh_5OlGOk

På kvällskvisten for jag ut på en 6 km promenad. Halt, halare, halast. Att det är skillnad på is och is kom jag underfund med. Och att man inte helt ska förlita sig på icebugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar