Powered By Blogger

söndag 21 januari 2018

Det jag inte trodde fanns

Förutom det garnlager jag har här inne så har jag ett ute i förrådet. Det är garn från -70-80 och -90 talen. Som jag nämnt tidigare har jag svårt att slänga sådant som jag ev kan få användning för i framtiden. Att det var så här mycket hade jag inget minne av, då fattas på bilden en himla massa bomullsgarn som jag virkat gardiner och dukar av.
Det mörkblåa t h är inte mitt, det har blivit över för mamma, där finns även något som hon påbörjat.

                                                                                   

En nästan färdig tröja som jag stickade på -70 talet. Bara att sy ihop och sticka kragen så har jag en tröja. Mönstret fanns t o m. Jag kommer att riva upp den och återanvända garnet till något annat.

                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar