Powered By Blogger

lördag 20 januari 2018

Minusgrader - inget mysväder

Nu först när det är -14 grader ute blir det även på minussidan i uterummet, -2 där i kväll.
Ibland har jag tänkt att jag kanske borde tagit ett Alltid när jag var i farten.
Men så tänker jag klokare tankar.
Billigare med Fritid, på alla plan...både montering och drift.
Mina elräkningar är ändå  tillräckligt höga, så något uterum med golvvärme som slukar el behöver jag inte.
Och så har jag något att längta och vänta på.
Till den dagen när solen gör jobbet och värmer så att  jag kan sitta där ute och sticka utan att frysa om händerna.

                                                                     




                                                                                     
Utsikten från det här fönstret är noll just nu...eller 3,5  m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar