Powered By Blogger

torsdag 8 mars 2018

Äntligen torsdag

Jag älskar torsdagar. Vet inte varför, men jag har alltid gjort det. Det kan ju vara av den anledningen att då är det snart fredag. Men det kan också bero på det att jag är född på en torsdag. Jag kan ju absolut inte tro att det beror på att jag varannan torsdag har trappstädning i två trapphus. De där torsdagarna som jag INTE har trappstädningen, är de bättre torsdagarna.

Annars så blev inte den här veckan så tung som jag var rädd för. Dagbarnen har inte varit fulltalig den här veckan och det är jag faktiskt lite tacksam för. De har också drabbats av flunsan.Min flunsa sitter nog i ännu med en trötthet som inte direkt  bjuder till några långpromenader. Vill nog helst sitta hemma och hosta och snörvla i lugn och ro 😃
Tidigt i säng har jag också varit på kvällarna. I går släckte jag lampan 20.30. Tänkte köra ungefär samma recept i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar