Powered By Blogger

torsdag 17 maj 2018

10 år som bloggare

17 maj 2008 skrev jag det första blogginlägget i min blogg "Decemberbarn" på dåvarande bloggen.fi.
Var till en början en ivrig skribent och skrev ibland flera inlägg/dag. När bloggen.fi lades ner började jag skriva på blogger. Eller egentligen hade jag skrivit där ett tag innan. Det var lite knepigt att ha två bloggar och sedan att inte skriva samma sak på båda. 
Senare under årens gång har det varit lite dalar som följts av toppar. Många gånger har jag helt tänkt lägga av, men gjort uppehåll i stället och känt efter. Och efter en tid så har lusten  att skriva. kommit tillbaka. Nu går skrivandet i perioder, jag kan ha uppehåll på 1-2 veckor för att sedan skriva ett tag igen.
Som namnet på bloggen antyder är det vardagliga saker jag skriver om. Läsare har jag några stycken och det är roligt. Men tror tyvärr att många av läsarna tappade jag bort i samband med nedläggningen av bloggen.fi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar