Powered By Blogger

onsdag 30 maj 2018

Dan före dan

I morgon jobbar jag sista dagen före semestern tar vid. Då kommer jag att få njuta av tio sköna lediga veckor. Största delen av den tiden kommer jag att ta dagen som den kommer och göra det jag tycker om,  det är den bästa semestern enligt mig och då vilar jag bäst. Jag har ju förstås ett och annat projekt som jag tänkt ta mig an under min lediga sommar, som lite målning och sådant.  Får ju se då hur det blir med den saken. Jag tar ingen stress, om jag känner för att låta bli så gör jag det.

Det är nästan lite svårt att ta in att vi bara är i maj ännu, även om det bara är en dag kvar. Men vi har haft sommarväder ett bra tag så det känns som vi redan är inne i juni en bra bit.
Man får ju vara lite orolig att det här var vår sommar nu, resten blir bara +10 och regn.
Nej...så får det inte bli, vi är nog värda bättre efter den gångna vintern.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med den sista arbetsdagen. Den blir lite längre eftersom jag har en trappstädning också på mitt ordinarie jobb. Jobbdagen borde bli ca 7.45 - 18.15.
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar