Powered By Blogger

tisdag 26 juni 2018

Äntligen!

Vet inte riktigt vad jag sysslat med när jag varit så dålig på att komma mig ut på promenader under semestertiden hittills. I dag kom jag mig äntligen iväg, senast var den första semesterdagen, 1 juni. Jag känner mig riktigt usel. Inte för att jag kom mig på promenad utan för att det dröjt så länge mellan gångerna. Cyklat har jag ju förstås gjort och klippt gräset och...den vanliga vardagsmotion.
Men ändå känns det som det inte är ok när de obligatoriska promenaderna uteblir.

I går var jag på en välbehövlig massage. Har så länge tillbaka jag kan minnas haft problem med min nacke som gett mig huvudvärk och yrsel. Huvudvärken har faktiskt avtagit med åren men yrseln kan vara grym när den slår till. Inte roligt alls när hela världen känns som en karusell. Yrseln har inte varit så påfallande den senaste tiden men det är bäst att vara ett steg före och inte vänta tills den slår till som värst, då är det inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar