Powered By Blogger

onsdag 27 november 2019

Var är den?

Jag sliter mitt hår och gräver i alla möjliga skåp. Det har jag gjort nu i flera år när vi gått mot advent.
Och varje år har jag fått ge mig när det inte gett något resultat.
 Jag vet att jag ska ha en adventsljusstake  någonstans som jag köpte redan i slutet på -60 talet. Jag tyckte så mycket om den och den fick komma fram varje år till advent. Med tiden kom andra favoriter in i bilden så den där röda saken med gröna blad och vita blommor stoppades undan och glömdes bort i många år.
De senaste åren har jag blivit påmind om den och  försökt hitta den, men icke.
Jag har ju i och för sig flyttat fyra gånger sedan den blev köpt så den kan ha kommit på villovägar.
Men jag har svårt att tro det, jag håller hårt i mina saker 😊
Jag ska ännu gå och se i några lådor som jag har i garaget, om den inte finns där får jag nog ge mig i år också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar