Powered By Blogger

fredag 7 februari 2014

TGIF

Just nu känns det som just de bokstäverna står för det jag känner. Veckan har varit tung, den nya lilla tjejen är  missnöjd med allt, och då menar jag ALLT. Den enda gången hon är nöjd är när hon sitter i min famn eller när hon sover. Lite knepigt det där när jag har andra barn som behöver sitt...och hennes sovturer är så korta. Mitt tålamod testas till max. Förhoppningsvis blir det bättre, sällan att det blir värre.

Efter ordinarie jobbet så hade jag mitt kvällsjobb, så det blev nästan en 12 timmars arbetsdag.
I morgon ska jag ta en ordentlig sovmorgon.
Helgen ska jag göra det som faller mig in för stunden. Kanske lite stickning, promenader och TV tittande.
Så här är snöläget just nu kring mitt hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar