Powered By Blogger

torsdag 2 juni 2016

Bara en dag kvar

Semestern har aldrig varit så nära som den är nu. Bara en jobbdag kvar så blir det åtta härliga veckor ledigt. Kvällsjobbet har jag ännu till midsommar innan jag får semester från det.
Hoppas på bra väder förstås, men egentligen är det inte så viktigt bara man är ledig. Sedan får man anpassa sig efter väderleken och så har jag ju mitt uterum nu som jag får sitta och uggla i om vädret skulle visa sig från den sämre sidan.

Det doftar så ljuvligt av liljekonvaljer där ute som man har bara lust att sitta och sniffa. Liljekonvalj är nog min absolut favoritblomma. Syrenen håller på att slå ut i blom också, brukar inte de blomma vid midsommartid?

                                                                             

Nu tycker jag bestämt att John Blund ropar på mig, får väl gå då, så han inte blir otålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar