Powered By Blogger

måndag 24 april 2023

* * *

 Med (o)jämna mellanrum glömmer jag helt bort att jag har en blogg. Det rätta vore kanske att helt sluta med bloggandet, men det känns inte riktigt som jag vill släppa det heller. Jag har ju trots allt bloggat i snart 15 år. 17 maj 2008 skrev jag mitt första inlägg som "decemberbarn" på bloggen.fi. Den första tiden var jag väldigt ivrig och skrev ibland flera inlägg om dagen. Tiderna, intressen och man själv förändras. 
Började sedan skriva här, först lite paralellt. Första inlägget 27 november 2011. Alla inlägg finns i bloggarkivet. Och sedan bloggen.fi lades ner har jag skrivit här med ojämna mellanrum.

I dag har vi lite bakslag i vädret. Det började snöa i går kväll och fortsätter lite till och från i dag med snöblandat regn. Och ska väl göra så någon dag. 

I helgen har jag haft lite abstinens. Jag har nämligen inte haft någon stickning att ta i händerna. Men i dag väntar jag ( förhoppningsvis) att telefonen piper och jag kan hämta mitt beställda garn i paketautomaten. Då får jag börja sticka på en kofta som finns i min plan.

                                                                            

Här bilder från ett annat bakslag, 19 april 2016.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar