Powered By Blogger

lördag 25 februari 2023

Lördag

Vilket fint väder vi haft i dag. Jag for ut på promenad på eftermiddagen, men borde haft solglasögon på.
Kände att jag inte vågade gå så långt som hade velat.Jag har ännu allt för tydligt i mitt minne hur den starka vårsolen utlöste kraftiga migränattacker. Det är många år sedan jag haft migrän senast, men som sagt minnet är tydligt kvar. Dessutom har mitt vänstra knä som jag skadade en gång för många år sedan gjort sig till känna. Inte ofta det händer, men ibland är det som knäet vill säga att jag måste lugna ner mig.Och då gör jag det. Gick bara halva sträckan.
Nästa gång jag går ut i soligt väder tar jag på solglasögon.

                                                                          







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar