Powered By Blogger

lördag 25 mars 2017

5.45

Då tyckte min kropp att den inte behövde sova längre. Jag var av en lite annan åsikt. Inte behöver man stiga upp samma tid eller tidigare på helgen än man gör på vardagarna.
Så jag steg bara upp och släppte ut frassen Travis  som jag visste skulle börja opponera sig när jag inte började stiga upp någon gång.
Hade för avsikt att försöka somna om en timme till åtminstone. Först kändes det som det inte skulle lyckas, men i något skede seglade jag nog iväg i alla fall. Vaknade 8.30 och kände mig mycket tröttare än jag gjorde 5.45. Underligt det där hur det fungerar, men jag hade väl sovit för mycket då. Man blir trött av det också.
Men nu är jag uppe, gröten är äten och kaffet är på gång. Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Det kan bli en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar